Farmerruci- DD (denim dress) for DD (dear daughter)

Wednesday, October 7, 2015

Hát kellett hirtelen egy farmer ruha Tnak. És akkor elkezdtünk mintákat nézegetni. Találtam is egy csomó A vonalú rucit, amiből végül jól összegyúrva és átalakítva megszületett ez a minta. T meg kitalálta, hogy házacskák legyenek rajta. Így is lett :) Délután 4-re kellett a ruha, 2-kor még a gombokat varrtam. De készen lett! És imádja! És koszosan is hordani akarja.... :( :)

Picit rövid, mert abszolút ki volt milliméterezve az anyag, mivel csak fél méter volt belőle (és még ez után jött a beavatás). Egy jó kis pöttyös keményebb vászonnal béleltem, ami a farmerral jóban van. The egy leggings-szel tökéletes viselet lett.

Egy kedves régi évfolyamtársnőm csinálta róla többek közt ezt a fotót is. Köszönöm, Dorka! ( a többi - nem annyira zseniális - képet én csináltam. Igen, tudom, hogy még van hova fejlődnöm...)

 

Mikor varrtam, elgondolkodtam a házak történetén (mivel mind másmilyen, cseppet sem volt unalmas)

 

 

Ez például a karácsonyi manó háza (mondjuk egy norvég Nissére gondolok)

 

Ebben meg egy vízimentő lakik a tengerparton.

 

Ez meg egy vízimolnár háza.

 

Írd meg, ha neked is eszedbe jutott egy történet valamelyik házhoz!

 

We needed a denim dress for DD by 4 pm Saturday (At 2 I was still working on it...:)) we started to look for A line dress patterns. I found quite a few from which I drew our A line dress pattern. T wanted to have houses on it, so I started to cut out 18 (I felt like cutting out 100 houses...) But it was worth all the work an she loves it and wants to wear it even when it is dirty... :)

The dress is a bit short because I had only 50 cm denim. The inside fabric is a polka dot cotton, but it not the soft patchwork fabric. With leggings it is a perfect outfit for T.

My old old schoolmate took this fabulous picture of her! Thanks Dorka! (The first picture. The other not so fabulous ones were made by me.....yes, I know, I need to improve my photo skills)

When sewing I was think of the stories of the houses (all are different so it was not boring at all)

This one (pic2) is the house of the Norwegian Nisse.

And in this there live a life guard next to the sea (pic3)

And this one is the house of a miller. (Pic3)

Let me know if you have other ideas!

 

0 comments: