Mézeskalácsház - gingerbread house

Monday, December 7, 2015

Az idei Mézeskalács város kiállítás elegendő kihívást jelentett ahhoz, hogy készítsek én is ilyesmit. (Tekintettel arra, hogy -mivel nem szeretjük- én még mézeskalácsot sem szoktam sütni, nemhogy házat....)

Tehát kitaláltam, hogy legyen kávéház. De hát akkor annak kell egy terasz, ahol asztalok várják a vendégeket. De mivel ez egy téli város, ki az, aki kint kávézgatna? Hát persze, a hóemberkék! És nyilván akkor már a gyömbéremberkék fogják főzni a kávét.

Kétféle mézeskalácsból készült, a kávéház leginkább kétszersült, merthogy kétszer sütöttem meg őket három nap eltéréssel (nem voltak elég kemények...)

Remélem, első próbálkozásnak elmegy, jó móka volt!

A kiállítás azt hiszem, dec.13-án nyílik a Bálnában! Nézzétek meg!

Ui: sajnos a napernyőket, vagyis hóernyőket tartó ropik nem birták ki az utat...soha többet ropit!

 

 

There is an exhibition in Budapest called gingerbread city, which was my challenge (big enough for me) to bake a gingerbread house (which I never did before). I decided to have a cafè. But then It needed a terrace. But who wants to have coffe on a terrace in winter (it is a 'wintery city' of course)? Snowmen, of course! And the gingerbreadmen will make coffee for them. And then the fun started. I used to types of gingerbread and I had so much fun with this project! I hope you like it as well.

Unfortunately the biscuits (only shop bought item....) I used for the umbrellas broke during the way to the exhibition centre, next time only home made things!!

 

 

 

0 comments: