Őrangyalkák- Guardian angels

Saturday, May 2, 2015

Elballagtak, sikerült időre elkészülni, Tvel átadtuk őket, úgyhogy mutogathatok :) a legeslegkedvencebb "iskolai gyerekeim" felnőttek (van, akinek az első iskolai napján is ott voltam már, egészen elképesztő...), és el is ballagtak, és imádom őket, úgyhogy azt gondoltam, őrangyalkák lennenek a megfelelő ajándékok, hiszen őrangyalra mindenkinek szüksége van :)

Tilda angyal volt az alap, kicsinyített formában, kb. 15-20 cm lett a teljes magasságuk. Mindegyik egy kicsit megpróbál valamilyen módon emlékeztetni "gazdájára". (Ez kicsit képzavar, érzem én is.....) Összesen nyolcan készültek, adtak nekem elég feladatot, ezért nem mutogattam mostanában mást.

A kiegészítők némelyike egészen picike lett. Rátettem őket a vágólapra, hogy látszódjon (cm-es beosztású).

 

 

Van, akinek 10 éves koráig mentem vissza az emlékkeresésben, és az akkori színdarabbeli szerepeikre utalnak a kiegészítők, vannak, akinek későbbi későbbi közös emlékeinkhez nyúltam.


Ő a kakukktojás. Neki nincs kiegészítője, mert a ruháján található mandala, ami rá emlékeztet. Ő tervezte a meghívójukra, onnan másoltam, egyszerűsítettem és hímeztem a ruhára.

 

Útra készen a csomagok..

 

Legyetek nagyon boldogok, "gyerekek"! :)

 

 

My absolutely favourite 'little ones' have grown up and left school, so I made and gave them their presents and now I can blog them. It was a surprising experience, some of them was my student on her/his very first school day at the age of 6...

I decided on making guardian angels- everyone has to have one. I used the Tilda doll pattern, but I made them much smaller. They are about 15-20 cm total. I made eight of them, each has something personal of the 'new owner'.

The accessories are quite small, it is a cm checked board. They based on our memories e.g. The role of a schoolplay at their age of 10.

This is the odd one out. She has no accesory but the mandala on her dress which originally was designed and drawn by her to their invitation card from which I copied it. I had to make it simpler as it was impossible to sew it in this size. I quilted it on the little dress.

They are ready to be given...

Have very happy lives, "Kids"! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 comments:

Unknown said...

Ismerős érzés, semmivel össze nem hasonlítható......30 év után is szívszorító!
sok ilyen időszakot kívánok nagy szeretettel!
Zsuzsó

Bob said...

Koszonom! Mint a zaporeso....olyan volt a ballagas...