Christmas summary 2010

Monday, January 3, 2011


5 comments:

Julcsi said...

Ajándékhegyek:) A jobb felső sarokban az micsoda? A karácsonyi pulyka süteménynek álcázva?

patchwitch said...

wellington bélszín, B csinálta :D gyönyörű volt és nagggyon finom!

nagyorsolya said...

Én is épp arra akartam rákérdezni :) Tényleg gyönyörű! És azt a kék-fehér csomagolást Te csináltad? Az is nagyon szép.
ja, legközelebb majd angolul, bocs! :)

36évi said...

Kék-fehér, nyehehe, azok az én ajándékaim, vagyis én kaptam Witch-től. A szarvasos hűtőmágneses notesztartót is, meg a noteszt kékfehér borítóval, amit megtűzött négyévszakosra, és mindenkinek nagyon tetszik, és az általa festett bögrét és tányért a bögrében folyós csokisüti hozzávalóival és receptjével. És azóta is imádom. :)
Nyehehe, most dicsekedtem rendesen, mi? Jól esett, na... <3 (ez todmi? - most tanultam) :)

Wellington... nem is értem, de főnyeremény B. az biztos (na jó, tudom, mi az, de hogy terem ilyen nálatok, azt nem értem). :))) Na jó, megérdemled. :) :*****

patchwitch said...

tudom, évi, szivecske, én is téged :D
és orsi, igen, tényleg azok pont évi ajándékai, akit én húztam a karácsonyi húzáson és idén kék-fehérben kapott mindent.