Vedd fel a fonalat! - Take the yarn!

Tuesday, February 12, 2013

"Vedd fel a fonalat!" címmel indult egy FB csoport, amit véletlenül láttam meg. Koraszülött babáknak kötött és horgolt ott egy csomó kedves ember erdetileg sapkákat, majd takarókat, cipőket, kesztyűket stb. Azonnal csatlakozni akartam, és ebben B is segített, aki elrobogott és vett is fonalat. Rábíztam a színválasztást, csak a rózsaszín- világos kék unalmas babakombót zártam ki :)

Hát, biztosra ment, és a kedvenceimet hozta :)

Most készen lett az öt kicsi sapka, szerencsére egyszer az életben határidő előtt, szóval a héten utaznak is a gyűjtőpontra! T ugyan nem alszik sokat, de a végére már annyira belejöttem, hogy másfél alvásidő alattkész lettegy sapek. Amikor ébren volt, nem tudtam dolgozni, mert mindig kihuzigálta a kötőtűimet...

 

'Take the yarn!' Was the name of the Facebook group which I happily joined. They knit and crochet little hats, socks, and mittens for prematura babies. B was my helper as he went and immediately bought two of the yarn they recommended to work with. I asked him not to buy the typical boring pink-light blue baby colour combo :)

He wanted to be sure...he bought my favourites :)

Now the five little hats are ready to post. T does not sleep a lot but at the end I was so fast I could knit a hat in one and a half nappy time. I could not work when T was awake as she always pulled out one of my knitting needles...

 

0 comments: