Kreatív adventi szombat - Creative Advent Saturday

Saturday, December 12, 2015

Ma barkács napot tartottunk Tval. Elmentünk É barátnőm workshopjára, ahol T egészen egyedül festett egy zsákocskát, amit később én varrtam meg. Nagyon büszke vagyok rá, mert szerintem igen ügyes volt. Arról nem is beszélve, hogy eszébe jutott itthon, hogy tegyük be a táskájába a festős köpenyét :) hát, az összeszedettségét nem tőlem örökölte....

 

Aztán pedig itthon gyorsan készítettem egy kinti koszorút a közös bejárati ajtónkra. Styrofoam koszorúra anyagot tekertem, majd a gombok. Miután a lányaim úgy döntöttek, hogy ők adogatják a gombokat, gyorsabban ragasztottam, mint valaha :) Ezúton is köszönöm Vionak a gombokat, csodásak!

 

Today was our crafty day. In the morning we attended my friend, É's workshop where T dyed this beautiful sack. I did the sewing part. I am very proud of her as she did a great job.

 

Then in the afternoon I made our front door wreath. I used a styrofoam base which I covered with a piece of white fabric, then the buttons came. As my little daughters decided to help me giving the buttons to glue, this was the fastest project I ever did in my life :)

 

 

 

0 comments: