Spaghetti CarBOBnara - KripliKonyha

Friday, October 30, 2015

Ha valaki már 10 hónapja száműzte egyes ételeit a mindennapokból, akkor sok mindenre ráfanyalodik.... A kripli konyha következő adását látjátok :)

Mondjuk annyira nem lehetett rossz, mert a csakádom mindhárom tagja két pofára tömte magába, és nekem is bejött. Epediétás recept következik.

Nagyon hiányzik (a sült kolbász, a csupa csoki, a tiramisu, a tejszínhabos gesztenyepüré, az uborkasaláta.....) mellett a carbonara is. Ezért aztán csináltam egyet, ami így 10 hónap után tök jól pótolta az űrt :) (jó, aki tegnap benyomott a hagyományosból egy tállal, lehet, hogy csak fanyalogni fog, de én a kerítés másik oldalán állok, és elegem lett abból, hogy csak szagolom, és csorog a nyálam).

Tehát... Nálunk kétféle tésztából készült, mert a kis sáskák rajonganak a farfalle tésztáért, én meg a spagettiért (ők meg nem annyira tudják kulturáltan elfogyasztani. Nem is értem, hogy az éttermi gyerekmenü miért mindig spagetti bolognese, szerintem csak kitolás a szülőkkel. Mert a pennét mondjuk még lenne is esélyük kulturáltan fogyasztani...)

Hozzávalók:

Fél zacskó spagetti, es kb 180 g farfalle (ezekre osztottam el a szószt)

4 db virsli

1 kukoricakonzerv

1 uveg egesz gombafej

4 tojás

Kb fél deci zsírszegény tej (bátraknak normális tej, de az nem annyira KripliKonyha alapanyag)

A tésztát megfőzzük. (A vizet csak forrás után sózzuk, mert így gyorsabban forr, és nem halunk éhen, mire kész. Még az én családom is ki tudja várni :))

Közben icipici olivaolajon (megbeszélve az epénkkel, hogy ez icipici zsír csupán) megsütjük a virslikarikákat. Rádobjuk a kukoricát és a gombát és tovább sütjük.

Közben egy másik tálban a tojásokboz hozzáadjuk a tejet (úgy érzésre, de ne legyen nagyon folyós, mert akkor úszni fog a tészta a végén), és jól elkeverjük. Szintén bátorság kérdése, de esetleg mehet bele egy kis őrölt színes bors.

Ha a tészta kész, leszűrjük, és ráöntjük a virslis keverékre, majd magas lángra kapcsolunk, és mehet rá a tojásos keverék. Folyamatosan és gyorsan kell kevergetni, amíg rá nem sül a tojás.

A többi családtagnak reszelj a tetejére parmezánt, legalább nekik legyen jó! :)

Jó étvágyat!

 

 

0 comments: