Gloves for B - B kesztyűje

Thursday, January 31, 2013

...kétszer is. Történt ugyanis, hogy B a németcsoportjával a bécsi adventi vásárra indult - egész napos decemberi kinti túra. Fontos volt tehát a kesztyű. B végig is nézte a ravelry.com kínálatát és választott magának kesztyűt. Az élet úgy hizta, hogy a második darabra egy, azaz egy pénteki napom maradt. A vonat szombaton hétkor indult, én hajnali egyre végeztem a kesztyűvel.... Nem kötöttem még ilyen gyorsan soha életemben. Mivel B ekkor már mellettem szunyókált a fotelban, nem derült ki, mennyire nagy lett rá a kesztyű, csak másnap a túrán. Így a következő héten újra nekiálltam. Szóval kétszer is megkötöttem ezt e kesztyűt, melynek különlegessége, higy a beépített zipzár segítségével az ember könnyen használhatja az okostelefonját.

Anyaga: Barka Diplomata fonal

 

I made these gloves twice. B went to the Advent fair to Wien with his German group. It was a complete outside tour, so he needed gloves. B browsed the rsvelry.com and chose this pattern. It turned out that for the second glove I only had one day. The train started at seven o'clock in the morning, I finished the glove at one.... B was sleeping next to me in his armchair at that time, so the glove problem turned out only the next day. The glove was huge... So I had to knit them once more. The speciality of them ade the zips with which you can easily use your touch screen mobile.

Material: diplomata yarn from Barka

 

0 comments: