Tree of life afghan - A takaró

Wednesday, April 10, 2013

Karácsony előtt a Barka fonalbolt akciókat tartott, egyik nap Takaró fonaljuk volt soron. Ki az az őrült, aki takarót köt? Elkezdtem nézelődni a ravelry.com- on, és megláttam ezt a kötésmintát. Beleszerettem, bizseregni kezdtek az ujjaim... Még aznap megrendeltem a fonal Krokodil árnyalatából egy nagy adagot. Amikor nekiláttam, nagyon igyekeztem, én ugyanis csak télen, hidegben tudok kötni... Aggódtam, nehogy UFO legyen ebből is... Szóval a későn jött tavasz lehet, hogy az én hibám!?!?

Mostanra kész! Jövő télen jó lesz beleburkolózni :) ( köszönet Tnek, akinek ha nem kell őrizni az álmát, talán sose készül el...)

 

 

Barka yarnshop had some sales before Christmas. One day the Takaró (=Blanket) yarn was on sale. Who is that crazy to knit a blanket? i started browsing ravelry.com and I found this pattern... oh, my God! I suddenly fell in love with it...I had itchy fingers... I ordered yarn on that day in Crocodile colour. When I started knitting, I tried to hurry as I never knit when the weather is warm...and I really didn't want this to become a UFO. So maybe the really-very-late-spring is my fault...!?!?

But now it is finished :) it will be great next winter. Special thanks to baby T without whose not-so-good sleeping skills I would never start and finish a knitted blanket...

 

 

4 comments:

36évi said...

De durvaaaa! A körülményeket értem, és hát, az indíttatást is. Le a kalappal. Meg tetszik is, na! :)

aarkus said...

Ez gyönyörű lett, és mekkora munka! El ne tedd télig - nyáron is vannak hűvös napok! :-)

nagyorsolya said...

Hű, de szép! Nem gondoltam volna, hogy élő (napláne kisgyerekes!) ember ilyenbe belevág.

kereni said...

Nagyon szuper! innen elég bonyolultnak tűnik a minta, nagyon ügyes vagy, jó nagy munka volt. és biztos jó meleg is.