És ballagtak a vén diákok - and they've all gone...

Wednesday, May 22, 2013

Hát igen, adós vagyok még egy-két dologgal. Ott volt például a ballagás, ahol az én szívem csücskei hagyták el az iskolát. Szám szerint heten... Heten a legcsücskebbek. Én tehát egy hónappal korabban nekiültem - miután már hónapok óta gondolkodtam a tökéletes ajándékokon - és esténként csak varrtam és varrtam. Na meg nyomoztam és nyomoztam. Régi és új kedvenc színeket meg telefonméreteket. Mindenfélét. Halálra leveleztem magam régi és jelenlegi diákok, kollégák...szóval próbáltam megmozgatni azokat a bizonyos köveket :)

 

És íme a végeredmény. Őrangyalok a lányoknak Tilda design műhelyéből (ruháikat a gazdáik kedvenc színeiből válogattam), szárnyukon a nevekkel. A fiúknak mobil- es fülhallgatótok mackó. Játékos is, meg hasznos is. Remélem :)

Hozzon nekik szerencsét, legyen boldog életük! Éppen olyan, amilyenről álmodnak!

 

Well, I have some nearly forgotten posts to write. The first one is this. My favourite students left school and started their GCSEs... So a month before their last day - and after some months of thinking - I started sewing... And i was sewing and sewing... And seatching and searching... After favourite colours, size of mobiles etc. I was busy asking old and still 'in' students, colleagues... I tried to do my best... :)

Here is the result. Guardian Tilda angels for the girls and mobile cases for the boys. I hope they liked them. :)

Be their lives happy. I wish all their dreams come true :)

 

 

 

 

2 comments:

mackor said...

Cuki mackók.

dit said...

Hét csücsök-sok munka...biztosan örültek, aranyosak az angyalok is a macik is. A takaród gyönyörű