Díj -Award

Tuesday, July 22, 2014

Kaptam egy díjat a MerjMASlenni blog írójától, ezúton is köszönöm neki.

"Ez egy vándordíj, melyet egy már korábban díjazott blogíró ad át olyan blogoknak, melyeket érdemesnek talál arra, hogy mások figyelmébe ajánlja. És válaszol az adományozó kérdésére. "



Az én kérdésem: Melyik a kedvenc blogbejegyzésed a saját blogodon?

Az igazság az, hogy olvasgattam visszafelé, mert fejből nem tudok kedvencet... És megállapítottam, hogy a régi bejegyzéseimet jobban szerettem, azokat, amikhez érkeztek hozzászólások, mert attól "élt" a blogom.

 

És akiknek én továbbadom a díjat (remélem, még nem kapták meg) a kedvenceim:

Anyahajó

Zelnice

Pjulcsy

Mennyiben változtatta meg a blogolási stílusodat (gyakoriság, téma stb) a közösségi oldalak felerősödése? Ezt vagy azt szereted jobban?

1 comments:

Julcsi said...

Köszi, drága!
Igyekszem rá válaszolni. Annál is inkább, mert nekem erre meg van a saját teóriám:)