Szekrénysor Saga 1.rész

Thursday, July 24, 2014

It is the first episode of my wardrobe remake which seems an extremely ling story at the moment and I have decided to write about it only in Hungarian, but if any of you English speakers are interested in it, let me a comment and I happily translate :) thanks!

 

Szóval az úgy volt, hogy ugye elköltöztünk ide, a sokkal nagyobb, tágasabb stb lakásba, ahol a nappali bár óriási, mégsem képes befogadni a mi hőn szeretett szekrénysorunkat, mert vagy ablak van mindenhol vagy ajtó (a fűtőtest már nem is izgat, de még így se tudtam bepréselni) vagy pedig lecsapott plafon. Amolyan tetőtéri.

Logikusan megpróbáltam eladni tehát az eredeti árhoz képest jelképes összegért, de még így se kellett senkinek. Mondjuk bár gyönyörű, de mégiscsak L alakú és óriási. Mondjuk tény, hogy elképesztő mennyiségű cuccot bír elnyelni. Erre a költözéskor döbbentünk rá... Íme, ő (akkora volt, hogy csak két kepre bírtuk rápréselni):

 

 

Mivel az eladás nem sikerült, megkértük a költöztetőket, hogy ugyanmár cipeljék fel a padlásra a lapraszerelt és állati nehéz tömör fenyő szekrényeinket (na jó, ez itt egy kis csúsztatás...megörvendztettük őket azzal is, hogy ők szerelték lapra...)

De engem eléggé bántott, hogy ott szomorkodik szegény a padláson, és esélye sincs, hogy beférjen... Viszont a dobozok kipakolását meg fel kellett függesztenünk, mert megteltek a szekrényeink...Így aztán adta magát a megoldás, keresztben kettévágatom a szekrénysort, vagyis rakhatom az ablak alá, és át is festem, mert jelenlegi állapotában nem megy a többi bútorhoz. (Azóta kiderült, hogy amúgy is át kellett volna festeni, lásd lejjebb!)

Így aztán B kollégáinak hathatós közreműködésével lehoztuk az elválasztókat (mondtam már, hogy marha nehezek?!) és az én barkács beállítottságú kolléganőm meg jól szétfűrészelte...

 

Akarjátok látni, hogy néz ki egy "keresztben elvágott tömör fa szekrénysor"? Mutatom:

 

Igen, az ott karton....

 

3 comments:

anyahajó said...

Izgatottan varom a folytatast.

Bob said...

Igazsag szerint en is :) most epp egy ikea hacket akartunk befejezni, melynek kereteben megismerkedtem a furogep hasznalataval (ketszer furta, bele a bal kezembe....)
Holnap folyt. Kov. Remelem, elkeszul es akkor johet megint a szekreny :)

Bob said...

Igazsag szerint en is :) most epp egy ikea hacket akartunk befejezni, melynek kereteben megismerkedtem a furogep hasznalataval (ketszer furta, bele a bal kezembe....)
Holnap folyt. Kov. Remelem, elkeszul es akkor johet megint a szekreny :)